Justin' Stern

Justin' Stern

Beitragvon Ein Autofahrer » Di 13. Apr 2010, 09:40

Hallo Zusammen,

jeden Tag wenn ich zur Arbeit fahre, komme ich an dem Stern vorbei und frage mich jeden Morgen,
was diesem jungen Menschen wohl widerfahren ist.

Bis ich jetzt einfach die Daten des Stern eingegeben habe und sofort hier gelandet bin.

Jeden Morgen sehe ich das Schild und denke mir, wieder ist ein Mensch gegangen, der von vielen geliebt wurde und vermisst wird.
Ich habe selber fast vor kurzem meine Frau bei der Geburt unserer Tochter verloren und es war sehr sehr knapp.
Jeden Morgen denke ich mir, wie hart es ist, wenn man jemanden verliert und keiner, der nicht in einer ähnlichen Situation
war ist, kann es wohl wirklich so nachempfinden wie die Eltern Geschwister und liebenden Menschen.

Ich finde es gut, dass Ihr den Abschied in eine "Trauer - bzw. Spass" Feier vollzogen habt, wenn es sein Wille gewesen ist.

Und ich glaube fest daran, dass Justin in diesem Moment doch, auch wenn nicht körperlich anwesend, bei Euch war.

Herzliche Grüße und mein Beileid
- ein Seat Fahrer -
Ein Autofahrer

Re: Justin' Stern

Beitragvon Barbara » Fr 26. Apr 2013, 19:12

Lieber "Seat-Fahrer"!

Ich bin eine gute Freundin von Justin`s Familie und habe schon mehrfach Ihren Beitrag gelesen.

Justin war wie ein Sohn für uns - mit all seinen Stärken und Schwächen. Er war in unserer Familie
immer herzlich willkommen.

Doch seit dem 1. Oktober 2008 ist alles anders!

Diesen, für uns alle so schrecklichen Tag, vergisst man nie. Natürlich gibt es mittlerweile gute und
schlechte Phasen. Vor allem an bestimmten Daten wie z.B.:

Der Tag des Unfalls;
Justin`s Geburtstag;
Weihnachten;
etc;

Die Trauer um Justin hat so viel verändert - die Erinnerungen jedoch vergehen nie.

Justin fehlt uns allen immer noch sehr! Oft denke ich, dass ich mich in einem Alptraum befinde.

Um so mehr hilft es dann, dass sich ein fremder Mensch um die Trauernden (Familie, Geschwister, Freunde)
Gedanken macht - sich an seinen PC setzt - recherchiert und sich dann in Justin`s Gästebuch einträgt.

Heute habe ich mal wieder Ihren Eintrag gelesen und mir gedacht, dass ich Ihnen antworte, denn Ihre
Anteilnahme an diesem Unglück ist für die heutige Zeit außergewöhnlich.

Daher einfach DANKE

Ich wünsche Ihnen und Ihrer gesamten Familie, vor allem Ihrer kleinen Tochter, alles Gute dieser Welt!

Gerade fällt mir ein Vers ein, den ich Ihrer Tochter widmen möchte:

Kinder sind Augen,
die sehen, wofür wir längst schon blind sind.
Kinder sind Ohren,
die hören, wofür wir längst schon taub sind.
Kinder sind Seelen,
die spüren, wofür wir längst schon stumpf sind.
Kinder sind Spiegel,
die zeigen, was wir gerne verbergen

Herzliche Grüße

Barbara
Barbara

Keep Your Skin Moist and Youthful With Hyaluronic Acid!

Beitragvon RonaldEvove » Sa 14. Sep 2019, 15:29

Bild

Hyaluronic Acid is a Safe and Natural Anti-Aging and Moisturizing Substance!

Instead of trying odd artificial products with little to no science behind them, using Hyaluronic acid is certainly the better choice. It is a natural ingredient of human skin, which helps it look plumper and prevent wrinkles. Look Younger the Natural Way! Babies have a lot of Hyaluronic acid in their skin, making it so deliciously soft and smooth. By rubbing hyaluronic acid twice a day into your skin, you can regain some of that smoothness in time, giving you a younger look and healthier skin.

It works on ALL skin types and of course it works just as well on men as it does on women! No matter if you have oily, dry or mixed skin; Hyaluronic acid will work just as deeply and thoroughly. Take Control of Your Skin's Health! Our skin needs a lot of care to retain its youthful elasticity and looks. As we age, our skin loses a lot of its Hyaluronic acid and collagen.

This causes wrinkles to appear, especially after the age of 40. By replenishing some of that Hyaluronic acid, we can delay aging and retain youthful looks for a lot longer.

Get rid of Sagging and Minimize the Appearance of Pores!

Hyaluronic Acid:
- Makes Pores Less Visible
- Diminishes Redness
- Lifts and Firms Sagging Skin
- Gives You Softer and Smoother Skin Texture
Hyaluronic Acid from Instaskincare is one of the purest products you can find!

Use high quality products, like Hyaluronic Acid from Instaskincare, to safeguard your health ensure that you will have the best possible results!

Ingredients: purified water, hyaluronic acid, phenoxyethanol (0.1%)

100% results guarantee!100 Pure HYALURONIC ACID AntiAgingPlumps WrinklesIntense Hydration 2oz ?
http://bit.ly/HAcid
RonaldEvove

Beitragvon Douglasovarf » Mi 2. Okt 2019, 16:12

Bild

Hyaluronic Acid is a Safe and Natural Anti-Aging and Moisturizing Substance!

Instead of trying odd artificial products with little to no science behind them, using Hyaluronic acid is certainly the better choice. It is a natural ingredient of human skin, which helps it look plumper and prevent wrinkles. Look Younger the Natural Way! Babies have a lot of Hyaluronic acid in their skin, making it so deliciously soft and smooth. By rubbing hyaluronic acid twice a day into your skin, you can regain some of that smoothness in time, giving you a younger look and healthier skin.

It works on ALL skin types and of course it works just as well on men as it does on women! No matter if you have oily, dry or mixed skin; Hyaluronic acid will work just as deeply and thoroughly. Take Control of Your Skin's Health! Our skin needs a lot of care to retain its youthful elasticity and looks. As we age, our skin loses a lot of its Hyaluronic acid and collagen.

This causes wrinkles to appear, especially after the age of 40. By replenishing some of that Hyaluronic acid, we can delay aging and retain youthful looks for a lot longer.

Get rid of Sagging and Minimize the Appearance of Pores!

Hyaluronic Acid:
- Makes Pores Less Visible
- Diminishes Redness
- Lifts and Firms Sagging Skin
- Gives You Softer and Smoother Skin Texture
Hyaluronic Acid from Instaskincare is one of the purest products you can find!

Use high quality products, like Hyaluronic Acid from Instaskincare, to safeguard your health ensure that you will have the best possible results!

Ingredients: purified water, hyaluronic acid, phenoxyethanol (0.1%)

100% results guarantee!100 Pure HYALURONIC ACID AntiAgingPlumps WrinklesIntense Hydration 2oz ?
Douglasovarf

Zurück zu Gästebuch